La fosta englezoaică am avut si eu ac portabil ,am găurit spatele rulote sa scot căldura afară, acasa tăcea ceva ceva dar in camping E na dardaia motorul si zgaltaia rulota ptr ca erai 180 v..Sosit acasa si renuntat la ac ,vândut repede pe olx. Ce are omul asta din Neamt ( Nu e înscris în cluburi sau forumuri ) e o invenție care cred ca merge furată si îmbunătățită .Eu am postat poate inspira pe careva ...
Andrei, eu nu cred ca e buna aceasta inventie, are niste defecte mari, poate functiona dar nu va trece de testul timpului.
Daca ai o rulota mai noua, pe care vrei s-o imbunatatesti, ii iei un aer dedicat - de podea sau de tavan. Daca ai o rulota mai veche de care nu te intereseaza prea mult poti sa ii pui un aer portabil in exterior, un split de apartament sau poti apela si la inventiile prezentate mai sus.
Eu in acest moment ma gandesc sa achizitionez un aer dedicat dar mai astept sa imi iasa numerele jucate...
Homo homini lupus -------------------------------------- Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com
Am primit si rezultatul după testări. La prima pornire cu motorul rece pleaca ,cand e cald motorul nu mai porneste, cred ca e de vina invertorul chinezesc care nu scoate chiar ce trebuie .Merge mai bine cu un generator dar timpul își va spune totuși cuvântul!
(06-16-2019, 10:32 PM)andreigrigoras74 A scris: Aer conditionat 'home made ' pe o rulota in Neamt .Omul spune că scade cu cel putin 5 -10 grade .Consum mic ptr ca e motor pe freon 600 de 150 w .,Panou de 170 w și invertor de 5 kw chinezesc . Motorul pus in compartmentul buteliei ,evaporatorul inauntru pe traseul de aer si condensatoeul sub sasiu .O fi o varianta ok ?
Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
(06-21-2019, 06:54 AM)andreigrigoras74 A scris: Am primit si rezultatul după testări. La prima pornire cu motorul rece pleaca ,cand e cald motorul nu mai porneste, cred ca e de vina invertorul chinezesc care nu scoate chiar ce trebuie .Merge mai bine cu un generator dar timpul își va spune totuși cuvântul!
Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
Normal instalatia este in presiune,invertorul nu face fata si intra in protectie.
Mesaje: 63
Topicuri: 2
Likeuri primite: 23 in 13 postari
Likeuri date: 35
Data înregistrării: Jan 2019
Reputație:
0 Localitate: Galati
Masina: Santa FE 2011 AT, 197 CP
Tip Rulota: Swift Alouette 1996
Pare sa fie un compresor de la o lada frig sau chiar frigider.Este mai exact un frigider adaptat ca sistem de racire,felicit ptr curaj , insa umila mea parere este ca nu va avea efectul scontat.
Din start eficienta este sub 30% (chiar mult mai jos). Un compresor de frigider nu functioneaza in acelasi regim ca un AC . Un ac este dotat cu doua ventilatoare puternice pe ambele radiatoare , au un compresor toatal diferit in conceptie si chiar si coamnda. Radiatorul ala de sub rulota(de frigider) nu va reusi pe veci sa isi faca treaba in calduri mari.
Altele:
- Aerul rece de sus in jos, aerul cald jos in sus.
- Izolarea perfecta perfecta a partilor reci din interior
- Asigurarea uniu flux de aer puternic si pe toata suprafata radiatorului interior ptr evitarea ghetii
Asteptam noutati in "forja"
Omul la nevoie se cunoaste!
Telefon : 0755 84 63 68 Email : pauncata2007@yahoo.com
Mesaje: 606
Topicuri: 35
Likeuri primite: 384 in 246 postari
Likeuri date: 206
Data înregistrării: Feb 2016
Reputație:
0 Localitate: Bucuresti,S3
Masina: Opel astra g 1.6 :Opel astra H 1.9
Tip Rulota: Hobby
Sex: M
Nu m-am uitat atent si am avut impresia ca este un aparat AC portabil ,,splituit".Era mai simplu avand cunostinte in domeniu sa separe ,,unitatile " unui AC portabil (gasesti la vanzare cu 400...+ lei ).
Asa,este ,,strutocamila" dar ,felicitari pentru curaj si hotarare.Usor usor ,sigur va scoate ceva mai bun.
Mesaje: 63
Topicuri: 2
Likeuri primite: 23 in 13 postari
Likeuri date: 35
Data înregistrării: Jan 2019
Reputație:
0 Localitate: Galati
Masina: Santa FE 2011 AT, 197 CP
Tip Rulota: Swift Alouette 1996
(06-27-2019, 04:57 PM)SERGHEIDIN A scris: Nu m-am uitat atent si am avut impresia ca este un aparat AC portabil ,,splituit".Era mai simplu avand cunostinte in domeniu sa separe ,,unitatile " unui AC portabil (gasesti la vanzare cu 400...+ lei ).
Asa,este ,,strutocamila" dar ,felicitari pentru curaj si hotarare.Usor usor ,sigur va scoate ceva mai bun.
Ca sa nu mai spun ca inverterul nu este cu sinus pur (nu are nici-o legatura cu trebuie).De asta nici nu da randamentul scontat si ii functioneaza doar oarecum pe generator. Si eventual la 220 de "acasa".
Omul la nevoie se cunoaste!
Telefon : 0755 84 63 68 Email : pauncata2007@yahoo.com
Mesaje: 606
Topicuri: 35
Likeuri primite: 384 in 246 postari
Likeuri date: 206
Data înregistrării: Feb 2016
Reputație:
0 Localitate: Bucuresti,S3
Masina: Opel astra g 1.6 :Opel astra H 1.9
Tip Rulota: Hobby
Sex: M
(Ultima modificare: 08-09-2022, 08:55 AM de catre: SERGHEIDIN.)
-->
Dupa multe suferinte legata de caldura din campervan,am cumoarat un aer conditionat Truma Saphir comfor RC.Ieri l-am ridicat,azi l-am instalat.Sunt fericit ca un copil...este de vis,scump dar face toti banii.L-am cumparat de la Exis.