Punctajul Subiectului:
CristiCamping St. George - Bulgaria
#1
Nota generala: 4/10

M-am intors dezamagit de la campingul St. George din Bulgaria. Desi prima impresie era una de un camping foarte dichisit, la final am gasit cateva puncte in minus (importante) care m-au facut sa dau o nota mica.

Sa incepem cu punctele bune:
2 puncte pentru piscina, accesul gratuit. Piscina curata, linistita, copii s-au bucurat
1 punct pentru apropierea de malul marii, se putea pune cate o rulota si foarte aproape de faleza.
1 punct pentru aspectul general: paza, ingrijire, etc..

Acum sa le luam pe alea nasoale:
-1 punct pentru lipsa de spalatoare de vesela.
-3 puncte pentru igiena spatiilor sanitare. Curatenia era deficitara, rara, in urma persoanelor care faceau curat era o baltaceala mare. Nu exista hartie igienica la toalete, nu exista sapun lichid in dozatoarele (existente) din bai. Lipsa normelor de igiena ajungea si la restaurantul din camping unde am fazut diverse nereguli. Foarte putine toalete.

Apa de la robinet era sulfuroasa, dar asta nu e un punct negativ sau pozitiv, insa nu e pentru toata lumea.

Faptul ca am fost acolo cu cortul si nu cu rulota si ca am fost nevoit sa spal vasele in conditii destul de grele si sa folosesc niste toalete gretoase ma fac sa acord aceasta nota mica acestui camping.

Nu recomand acest camping!

[Imagine: 7RD9UO9.jpg][Imagine: U6l7av4.jpg][Imagine: JExccAX.jpg][Imagine: OkD7lMd.jpg][Imagine: JQcSCqP.jpg][Imagine: hCvkVjE.jpg]
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com

#2
Multumesc Cristi.M-ai scutit de un drum. Smile
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
#3
Cred ca daca eram cu rulota ii dadeam o nota mai mare, insa erau si oameni cu rulota care au gasit deranjante aspectele pe care le-am notat si eu negativ.

#4
Nu îmi iese ceea ce vreau să fac: vreau să citez textul concret/ original/ meseriaș scris de @Cristi și nu reușesc.
Ceva de genul, știți voi: Cristi a scris:   ..................

În fine, nu mă pricep. Asta e! Îi dau și eu cu copy/ paste mai departe.
Big Grin Big Grin Big Grin

„Acum sa le luam pe alea nasoale:
-1 punct pentru lipsa de spalatoare de vesela.”

Eu nu folosesc așa ceva! Vasele se spală la rulotă! Atât! De aceea merg cu rulota/ casa după mine! Fie direct în rulotă, dacă vreau apă caldă/ fierbinte de la boiler, fie la canea (canistră), lângă rulotă, afară, în colțul cortului/ terasei. Bineînțeles, canistra pusă fain pe un scaun fain, pliabil, de plastic. Cristi, ai precizat puțin cam târziu, în finalul celor scrise de tine, despre faptul că erai cu/ doar cu cortul... Deja am sărit în sus, de la început, pentru că nu cunoșteam/ înțelegeam contextul/ situația.

„-1 punct pentru ditamai speedbumperul aflat chiar la intrare care avea urme de sasiuri pe el.”
Nu înțeleg cuvinte englezești. Vorbesc doar germana și franceza.  Big Grin O fi ceva vorba despre viteză: speed.

„-1 punct pentru lipsa umbrei, campingul are foarte putine locuri unde te puteai piti de soare.”

Se vede clar din poze. Voi nu ați pățit ceva de genul acesta?
Atunci când intri într-un camping, nu îți poți da seama din prima de unele inconveniente. Toate campingurile/ locațiile/ locurile unde ieșim cu rulota au, până la urmă, puncte tari și puncte slabe.

„-3 puncte pentru igiena spatiilor sanitare. Curatenia era deficitara, rara, in urma persoanelor care faceau curat era o baltaceala mare. Nu exista hartie igienica la toalete, nu exista sapun lichid in dozatoarele (existente) din bai.”

Am înțeles. De aceea este bine de mers cu rulota de acasă, atunci când este posibil, clar ...

„Lipsa normelor de igiena ajungea si la restaurantul din camping unde am fazut diverse nereguli. Foarte putine toalete.”    ...
Asta e!

Cu toate minusurile enumerate, eu aș fi scris totuși și despre locul unde se află acest camping, ceva prețuri, ce se poate face în jur, cât mai multe informații.

Sunt curios ce părere ar avea @George.
@SERGHEIDIN, încă nu renunța.

Să avem cu toții o vară frumoasă!

Finalul, finalului (foarte important, rog a se citi cu mare atenție):

Cât costă cana aceea personalizată?
Vreau și eu! Numaidecât!

Salut cu palaria Salut cu palaria Salut cu palaria
#5
(Ultima modificare: 06-19-2019, 06:01 AM de catre: Ciprian Rosca.) -->
@Florin,daca ai utilitati in camping trebuie folosite, tot dai bani la poarta. Daca acele utilitati sunt proaste, nu mai calci pe acolo.
@Cristi, multumim de informatie... si noi vroiam sa mergem in acest camping.
Telefon : 0741015477
Email : cprohome@yahoo.com
[-] Pentru aceasta postare, Ciprian Rosca a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • Cristi
#6
Florin, spalatorul de vase este foarte util. Te scuteste de a mai folosi chiuveta rulotei si de a mai face ditamai lacaraia atunci cand ai vase multe. Daca mai pui la socoteala o oala de ciorba, un ceaun sau alte vesele mai mari, daca adaugi faptul ca fluxul de apa e mult mai consistent si ai si apa calda (nu toti au boiler), ajungi la concluzia ca este foarte util un spalator de vase intr-un camping!

Speedbumper - limitator de viteza, o constructie de beton care impiedica accesul in viteza. Acesta este desul de mare, asa cum am zis, avea urme de sasiu pe el, semn ca multi au dat cu rulotele, moverele, bari sau alte in el.

Lipsa umbrei nu m-a facut sa renunt la acest camping, insa este un punct negativ, pe care as vrea sa-l consemnez pentru alti rulotisti interesati de acest lucru.

Campingul se afla in Bulgaria, accesand acest link vei gasi informatii si despre preturi. Mai nasol pentru tine e ca sunt in EN, dar cred ca poate face traducerea google. Eu am platit cu cortul 25 leva pe zi, 4 zile, fara alte costuri suplimentare (persoane, masina) ceea ce e un pret decent avand acces la piscina.

Am facut o comparatie intre acest camping si cel de la Krapets si clar Krapets mi-a placut mai mult, mai multa curatenie, mai multe toatele, spalatoare de vase, multa umbra.

Cana o poti face oriunde la tine in oras. Cauti acest model de cana (s-au gasit la Kaufland la 15 lei acum ceva vreme) si o personalizezi la un atelier in oras. Iti dau eu macheta cu grafica.

[-] Pentru aceasta postare, Cristi a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • Florin Smolnicki
#7
Salutări de la Saint George. Am ajuns luni seara după ce am pierdut jumătate de zi prin Mangalia sa schimb cureaua la alternator si servo. S-a rupt chiar in parcarea Kaufland, am găsit-o la un magazin, la 1 km, in 30 min si a durat 3 ore sa o schimb, pana am făcut rost de o cheie de 16 si un levier. Am ajuns seara la 8 si pana am ales locul, calat, întins cortul etc, s-a făcut 11. Pretul e de 30 leva ptr mai mult de 3 nopti, echipaj de 4 persoane, dar eu am dat 55 ptr ca suntem 7 in rulota. Asta vine cam 143 RON. Cred ca e mai ieftin ca la GPM sau altceva de genul. Pt LINIȘTE, piscină, peisaj, face toti banii. Cristi are dreptate, speedbumper de beton de care ating usor cu masina si cuiul, toalete murdărele, drumul îngust și cu serpentine pe 5 km. Sunt multi bulgari cu rulote fixe, cu gardulete, terase, spalatoare, mese, umbrele, sezlonguri etc. Plaja mica, dar liniștită, piscină curata, la 16 km am găsit un Lidl, in Balcic. Esti la mare dar mergi ca la munte pe șosele. Ultima e din Balcik. Vacante plăcuțe tuturor![Imagine: 77b565165ab1b568cba43b5acace8cd5.jpg][Imagine: 8b2571a02da71007d9edc6d57113ffd9.jpg][Imagine: 24ebba876fb0add20f89953b0636c980.jpg][Imagine: 42448ccdb3744fb07d7923bce456353b.jpg][Imagine: d60060674f866ccff103467c27270f97.jpg][Imagine: d74c818e2eaa258b94b405f136a6cbb9.jpg][Imagine: 9452d596c5d23f9cfd42fa4e35795b7e.jpg][Imagine: 1b0a77d9d8cb3d476ea1f0fe2c7af28e.jpg][Imagine: 5e3af7404622e0c71efb0fe56cde5f89.jpg][Imagine: cc8540a5721be685f978acec0d09ac60.jpg]

Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
[-] Pentru aceasta postare, andreigrigoras74 a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • Cristi
#8
Primesc in camping si ambarcatiuni usoare (pana in 3,5 tone) !!![Imagine: 8645774fdf19659965d7d2ca2cbe4514.jpg]

#9
(Ultima modificare: 08-20-2019, 04:16 PM de catre: George.) -->
Toaletele si dusurile, vrem sa vedem si sa auzim.

(06-18-2019, 10:17 PM)Florin Smolnicki A scris: Sunt curios ce părere ar avea @George.

Să avem cu toții o vară frumoasă!

Salut cu palaria Salut cu palaria Salut cu palaria

Am vizitat campingul de doua ori, dar numai in extrasezon. Locul frumos, dar subscriu la opiniile negative ale lui Cristi.
Toaletele nici atunci nu erau de minune, iar locurile frumoase sunt ocupate cu rulote stationare.

Terenul disponibil, cumva o parcela mai in lateral, e cam in panta.

Scump, pt calitatea igienei.

La fel si campingul din care ne-am intors noi acum, Laguna, aflat la vreo 30 km, cred (imediat inainte de Nisipuri)
O sa revin cu un review, dar pana atuinci pot spune ca are peisaj, are oarece intimitate, dar toaletele si mai ales spalatoarele slabut de tot.
Si noi am fost cu cortul, pt ca am avut masina in service.

Pe de alta parte... campingurile scumpe si inghesuite de la noi sunt mai rau. Chiar daca unele, ca Hanu Piratilor, sunt mai curate, sunt la pret de pensiune sau hotel.

Doamne Ajuta !
Numai sms la 0728.116.868
[-] Pentru aceasta postare, George a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • Florin Smolnicki
#10
(Ultima modificare: 08-20-2019, 04:39 PM de catre: andreigrigoras74.) -->
Sunt 3 grupuri de toalete primele sun in corpul modelului de lângă piscină ,3 cabine ,cu wc si chiuveta ,nu au dus ,hârtie sau săpun.,dar sunt curate ( Nu stiu multi de ele )[Imagine: 8c7015e7d9ef018326b3f6220d82ee98.jpg][Imagine: fc8fb48d3a582a674efb6fcd39b8041a.jpg]

Ptr budă din rulota[Imagine: 3cb9d48905ddb0b37bf6e0a6287f9ca7.jpg]

Dusurile la comun ,ptr cortisti [Imagine: 35252f5f8d85cec06d07093dc8abdb80.jpg][Imagine: 59e13f2ba48f1cef906c27cb62612e05.jpg][Imagine: 2acc689e3145b71918257dfbf54cf142.jpg][Imagine: d939ac1dc7e1793075aac514431a61f7.jpg]

Al treilea e lângă parcarea auto ,deci cel mai tranzitat are o camera ptr bărbați cu un wc si un pisoar si chiuveta ,la dame 3 wc si chiuveta ,si pe hol 3 cabine de dus cu usa termopan 1,5 pe 2 m in interior .[Imagine: 121bd50c39f7d16a089b5af3743973f3.jpg][Imagine: 4b4826659e54558151caa376c73e142d.jpg][Imagine: 74c0406fe8e0fbbd850a709736f042af.jpg][Imagine: 2f6aa19f15785086ab4359320446b69a.jpg]

Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk

Ai de unde alege ,hârtie să ai si tranzit !!!

Mergi la:

Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)