Punctajul Subiectului:
  • 0 Vot(uri) - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SERGHEIDINDilema achizitionare camper !
#11
Florin ,valoarea unui apartament in Bucuresti,creste doar daca este amplasat intr-un cartier exclusivist.Un apartament dintr-un cartier fost ,,muncitoresc" isi pastreaza valoarea in cel mai bun caz ...dar realitatea este ca de la an la an pretul lui scade .
Greu de crezut ,dar cum vin ,,potarnichi"  intr-o veselie in fiecare an in Bucuresti si s-e avanta la credite pe 30 ani cu capul inainte  pt un apartament (nou)  situat la marginea orasului,preturile la ap vechi va scadea continuu iar cele noi vor exploda.
In ultimii 15 ani pretul la apartamentul in cauza a scazut cu 10k !! Cerere mica ,piata mare.O autorulota vada ca isi mentine valoarea mult mai bine :))
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Raspuns
#12
Ma bag si eu in discutie, cu o mica intarziere. Tocmai ce m-am intors dintr-o plimbare prin Grecia cu campervanul. Am parcurs in total unsprezece zile si vreo doua mii de kilometri. Am reusit sa intru pe toate plajele pe care intrau autoturisme normale, am dormit doar in afara campingurilor, n-am zabovit mai mult de doua nopti in acelasi loc. Toate astea mi le-am putut permite doar cu un campervan.
Cred ca sunt suficiente argumente pentru sfatul meu de a-ti achizitiona un campervan, sau cel mult o semiiintegrata, fara alkoven. 
Stiu ca iubesti natura si off-camping, de aceea o autorulota mai mare iti va limita fparte mutl accesul si mai ales camparea in locuri unde acest lucru estre explicit interrzis. 
Singurul inconvenient ar fi spatiul interior, dar daca e bine organizat, eu cred ca e suficient pentru doua persoane. Acest inconvenient este contrabalansat de accesul facil aproape oriunde, de posibilitatea parcarii in orice loc, mai ales in orase. Taxele de drum, de feribot, sunt mai mici decat la autovehicul cu rulota si uneori chiar fata de o autorulota mare.
Campervanul cred ca are cea mai mica depreciere in timp, fiind construit pe o caroserie metalica, cu riscuri minime de infiltratii si slabire a structurii.
Munca ne fură timpul, banii ne fură mintea...
[-] Pentru aceasta postare, e-1 a primit Like de la 4 utilizatori
  • Cristi, Florin Smolnicki, florinmales, SERGHEIDIN
Raspuns
#13
Ai dreptate cu campervanul ,este cea  mai buna alegere pt doua persoane.Bine gandita ,compartimentarea  iti va oferi tot ce iti trebuie.

Ca si costuri,daca ai deja ,,un donator" ,mai sua de 15 mii cu tot cu masina nu ai cum sa ajungi (e,daca vrei neaparat poti).
Un van poate fi si EURO 6 ,si ajungem din nou la dilema mea : autorulote euro2...euro 3 ..scoase la vanzare cu 25 k !!!  Nu comentez starea lor si dotarile pt ca la banii astia trebuie musai sa aiba si fotolii cu masaj.
Am ajuns la concluzia ca oamenii s-au atasat de autorulotele lor si de aceea s-au rupt de realitate.Acelasi trend il observ si pe site-urile de vanzari de afara !!Este adevarat ca noi ,romanii 
avem in sange chestia cu : ,,masina mea este cea mai tare,nevasta mea este cea mai frumoasa (de fapt vecina este cu mult peste dar el nu s-a uitat peate gard ).
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Raspuns
#14
Eu m-am lamurit de multa vreme ca pretul nu reflecta calitatea, ci mai degraba puterea de cumparare a celui care isi doreste acel obiect. Sunt in piata autorulote vechi de peste 10 ani, la preturi peste 20.000 EUR, insa nu toate merita. O autorulota Hobby su sasiu combinat Al-Ko cu o utilitara din gama PSA nu e totuna cu un Rimor pe platforma aceleiasi autoutilitare. Un Knaus sau un Hymer sunt superioare unei Adria sau Weinsberg din mai multe pouncte de vedere. Multa lume cumpara rulote si autorulote in primul rand dupa anul de fabricatie, dimensiuni, gadgeturi, dar mai putin se orienteaza la calitatea structurii, a mobilierului, a dotarilor tehnice.
Pe de alta parte, o autoutilitara construita inainte de 2010 mie mi se pare mai trainica decat una din zilele noastre. Trebuie tinut cont si de diferentele calitative dintre diverse modele: majoritatea cumparatorilor nu se uita decat la masina, unde e relativ simplu de facut diferenta, intrucat sunt putine platforme, pre putini stiu sa aprecieze calitatea materialelor, a dotarilor si mai ales a mentenantei ulterioare cumpararii. O autorulota mare, cu multe locuri de dormit este mult mai expusa, implicit va avea costuri de intretinere mai mari decat modelele mai mici sau decat un campervan. In practica, autorulotele mari sunt cele mai atractive, spatiul marit din interior ofera impresia de lux, de opulenta, chiar daca autorulota e folosita pentru calatorii si excursii in natura, nu pentru petrecerea timpului in interior.
Cred ca trebuie tinut cont si de faptul ca pretul autorulotelor noi a scazut considerabil in ultimii ani, dar cumparatorii stiu cat au platit ei la vremea respectiva. Acelasi lucru s-a intamplat si cu accesoriile scumpe (sisteme fotovoltaice, antene satelit etc). Probabil ca le vine destul de greu sa marcheze o pierdere prea mare, iar faptul ca exista o piata plina de neinformati le da sperante sa ceara preturi de multe ori nerealiste.
Munca ne fură timpul, banii ne fură mintea...
[-] Pentru aceasta postare, e-1 a primit Like de la 2 utilizatori
  • Cristi, Florin Smolnicki
Raspuns
#15
[Imagine: jN0qXFq.jpg]
Munca ne fură timpul, banii ne fură mintea...
[-] Pentru aceasta postare, e-1 a primit Like de la 2 utilizatori
  • Cristi, Florin Smolnicki
Raspuns
#16
Ai perfecta dreptate,Preturile sunt de tot rahatul la Rv-uri,(exagerate) oamenii cauta ,,frumusetea exterioara " in detrimentul utilitatii sau confortului interior.Pentru foarte multi conteaza cum te vad cei din jur ...nu cum te simti tu.
     Un rezervor de apa mare ,o baie mare,un pat comod ,autonomie (combustibil,energie)...de mancat mananci si de pe ,,un ziar " ...cam asta vad eu la un campervan .Ma las rece ,,firma" ,si ledurile din tavan la un RV vechi de 15 ani si non -euro ..Este vechi,este depasit (ca motorizare) este scump,scump scump.Caravanul iti asigura libertate de miscare daca stai maxim 2-3 zile intr-un loc ..este super DAR NICIODATA, oricat ar fi de ,,gama lux" (ma refer la europene") NU va intrece in confort si spatiu o rulota ,ca sa nu mai pomenesc de un cort dublu

    O conversie costa si ea (si tu o stii cel mai bine ) ,ca o faci tu sau o firma,ca ai un ,,donator " sau iei de nou ...costa ,mai ales daca ai doua maini stangi si chemi vecinul sa ,,iti ajute nevasta la muraturi" .O duba ,,maxi" [sprinterul cu rugina sau fiatul ducato (asta vreau eu )] sub 7000-8000 euro (maxim 5 ani,euro 5 sau 6  ) nu gasesti .Si trebuie sa intelegem odata pentru totdeauna ca o duba face minim 80000...100000 km pe an ..Asa ca dubele de 10 ani vechime cu 400000 km sunt basme.Nu este bai,merg 1.5 mil fara probleme majore.

Ramane sa accepti ce vand altii ,daca vrei doar sa-i ,,dai cheie".Dar gandeste-te .....bine...20-25 k euro pt o autorulota euro 3 ? Zic pas.

Intrebare pentru posesori : cum sta la capitolul ,,batzaiala" ?!! S-e simte miscare  ,din exterior? Iti fac vecinii galerie sau te cronometreaza ? Ca la rulota aveam panoul solar fixat pe protap si mai mai sa-i sara celulele ,si era mono-cristalin . Big Grin
Cred ca a-ti inteles de ce vreau pat MARE si BAIE MARE.Restul este moft.
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
[-] Pentru aceasta postare, SERGHEIDIN a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • Florin Smolnicki
Raspuns


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)
STS Service