Punctajul Subiectului:
  • 0 Vot(uri) - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Informatii utile despre rotile/cauciucurile rulotei
#31
Tizule, acum lumineaza-ma si pe mine.

Care sunt alea bune pt rulota si care nu ?
Numai sms la 0728.116.868
Raspuns
#32
Smile  (Ultima modificare: 08-28-2017, 05:04 PM de catre: georgedr72.) -->
(08-28-2017, 12:52 PM)George A scris: Tizule, acum lumineaza-ma si pe mine.

Care sunt alea bune pt rulota si care nu ?

Tizule, nu stiu daca te pot lumina, pentru ca si eu sunt in continuare in bezna. Big Grin 
Dupa ce am tot citit pe aici http://www.caravantalk.co.uk/community/t...endations/, am ajuns- nu mai stiu cum- pe aici : https://www.tirerack.com/tires/tiretech/...techid=312
Concluzia mea :
- C-urile sunt pentru vehicule comerciale (?) si suporta de obicei sarcini mai mari, specificate pe anvelopa cu doua valori- pentru o axa, respectiv doua axe. Cred ca aceasta marcare ( C ) apare pentru indici de sarcina peste o anumita valoare (100 ? - nu am gasit ceva semnificativ in acest sens). Nu gasesc la vanzare anvelope "normale" cu indice de sarcina mai mare de 96.
- atata timp cat gumele suporta fiecare  MMA x 1.1/2 , sunt bune pentru mine.
Repet : este doar concluzia pentru mine, nu e neaparat un sfat de urmat.
[-] Pentru aceasta postare, georgedr72 a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • Doru Negru
Raspuns
#33
Gataaa Q.E.D. ce inseamna goagl asta , acum da este tot omul dumirit , dar na , vorba rulotistului , sfatuitori sunt multi , dar fiecare face cum il taie capul , sau mai bine zis cat se iubeste pe sine si ai lui . 

Diferenta de pret este invers proportionala cu beneficiul . Cu toate ca nu sunt un om cu venituri peste mediu , am preferat sa montez ' C ' uri pentru siguranta mea si a familiei mele cat si pentru a celor din jurul meu . Oricum investitia este pe termen lung , deci ' pierderea ' nu se repeta des , diferenta se imparte si devine minora .

O explozie are repercursiuni mai mari decat diferenta la achizitie , de la distrugerea unui pasaj de roata ( sau frigider fiind asezat la unele modele deasupra unei roti ) pana la a rasturna ansamblul sau la ai schimba trasa de mers catre contrasens sau in decor .

Deci , fiecare face cum il taie capul .

Scuze daca/pentru off topic .
ea - Iubitule , peisajul asta ma lasa muta !
el - Perfect , campam aici !!!!

0723553334 - Doru 
Raspuns
#34
Deci .....folositi cu incredere C-uri cu indice de greutate x2 cel putin cat MMA-ul rulotei voastre....:))

Si era logic.....pfiuuu.....

:))

Trimis de pe al meu A5_Quad folosind Tapatalk
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Raspuns
#35
(08-28-2017, 08:24 PM)SERGHEIDIN A scris: Deci .....folositi cu incredere C-uri cu indice de greutate  x2 cel putin cat MMA-ul rulotei voastre....:))

Si era logic.....pfiuuu.....

:))

       Neuitand coeficientii, normal si logic, pentru a nu incerca cauciucuri de camion daca se calculeaza dupa formula anterioara :Big Grin  Adica daca fiecare roata suporta jumatate din MMA plus inca 10%, e in regula. De cele mai multe ori, guma nu va trebui sa poarte inscriptia C pentru a fi sigura. Closed
Raspuns
#36
(Ultima modificare: 08-29-2017, 07:16 AM de catre: SERGHEIDIN.) -->
Nu ai citit atent....indice x2 pt ca ,,ie doua roti"...logic nu :))

Trimis de pe al meu A5_Quad folosind Tapatalk

Asta o fost o discutie de genul ,,de care parte sa tin lingura" ...timp pierdut aiurea .

Trimis de pe al meu A5_Quad folosind Tapatalk

Pai pun tabel cu indici...iti spun ca C -ul este construit altfel ...pui si tu filmuletul cu americanu in care explica foarte clar care este treaba cu ,,comercialele " ai tot tu esti suparat ca pana la urma ai ignorat tot ce au spus ceilalti si ti-ai raspuns singur...evudent raspunsul tau fiind miezul dodoashcei...Chiar nu te inteleg .

Trimis de pe al meu A5_Quad folosind Tapatalk
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Raspuns
#37
(Ultima modificare: 08-29-2017, 09:12 AM de catre: georgedr72.) -->
Logica ta e simpla si duce discutia acolo unde doresti.
Pana te lamuresti cu lingura si cu nivelul carburantului in rezervor, observa te rog ca la reply ul tau "lungit aiurea" dupa cum zici - Da,dar in Ro,remorcile  de peste 750 kg si autoutilitarele musai sa aiba opinci ,,C" -cargo.Nu stiu prin regat dar in Germania toate remorcile,peridoc,rulote.....etc poarta C-uri. In fine...o lungesc aiurea. -
eu am intrebat ceva simplu (si logic) : Poate preciza cineva unde e prevazuta obligativitatea cauciucurilor Cargo ptr remorci/ rulote peste 750 kg ?
Raspunsul "O sa caut reglementarea , buna intrebare .Ideea este ca producatorul mentioneaza pt un anumit vehicul cauciucuri tip C. Daca RAR-ul a bagat in carte gume normale ,eu zic sa-i pui niste C-uri care sa suporte MMA-ul rulotei..in schimb daca in carte ai C si tu ai normale vei fi respins la ITP + probleme in trafic cu politia ..ca sa nu mai vorbim de siguranta ta si a celor din jur." a generat toata discutia.

Daca ai putut urmari pana aici firul discutiilor, te as ruga sa vii cu reglementarea si sa terminam discutia.
Logic, nu ?
Astfel, vei avea ultimul raspuns care va ramane posteritatii ca "miezul dodoashcei"  [Imagine: mini-graphics-smileys-038260.gif]
Raspuns
#38
Eu cred ca fiecare a inteles ce era de inteles daca a vrut sa inteleaga.

Ai o rulota usoara cu MMA 1100 kg si esti sigur ca nu depasesti MMA chiar si incarcat, poti pune linistit cauciucuri normale ce tin 650kg fara sa fie C-uri. Asta daca in carte nu ai C precizat. Daca ai de gand sa pui in ea ca in remorca de tractor si sa ajungi la 1500 kg pui C-uri si te rogi sa reziste puntea.
Ca poti sa pui C-uri chiar daca nu depasesti capacitatea de incarcare a unui cauciuc normal asta este altceva.

Rulota mea am luat-o din Olanda fara C-uri  (asa a fost din fabrica , se vedea pe roata de rezerva ), are MMA 1350 si cauciucurile tineau 1360 kg ( daca insumam cat pot ele sa duca).
Puteam sa merg cu ele asa caci nu incarc rulota sa sar peste 1350, dar pentru siguranta mea si dupa ce am vazut ce pagube poate sa faca o explozie la un camper, am pus C-uri pe rulota, caci eram la limita. Acum sa nu credeti ca C-urile nu explodeaza sau nu fac pene, chiar si la incarcare mai mica, doar ca teoretic probabilitatea este mai mica.

Mai este un lucru pentru care am preferat C-uri. Rulota sta pe loc mai mult decat o masina si un cauciuc cu flancurile moi , dupa parerea mea este mai probabil sa se deformeze fata de unul intarit pe flancuri.
Raspuns
#39
https://www.tyresafe.org/check-your-pres...alculator/

O ,,aplicatie" care iti da presiunea anvelopei functie de dimensiunile gumei si MMA-ul rulotei cu recomandare sa ,,nu depasesti presiunea inscriptionata pe anvelopa.
[Imagine: Screenshot-20190803-221248-Samsung-Internet.jpg]
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
[-] Pentru aceasta postare, SERGHEIDIN a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • costica V.
Raspuns


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)