Punctajul Subiectului:
  • 0 Vot(uri) - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toate întrebările mele
#1
Wink 
Ce e mai bun? Ceea ce e mai scump sau.....                   ?

[Imagine: IMG_20161204_103233.jpg]gratis bilder


[Imagine: IMG_20161204_103240.jpg]bilder kostenlos


Avantaje, dezavantaje? Calități? Nemulțumiri? Păreri?           pentru cele două modele?

Menționez faptul că la super-rulota mea am la o roată: prezoane de 17 și la cealaltă roată piulițe de 19. Sau invers, sau invers. Nu mai contează.      Cool Cool Cool

Aș vrea totuși să-mi achiziționez o cheie (obligatoriu două Smile Smile Smile ) care să fie numai pentru rulotă, pentru roți. 17 și 19. Ce-mi recomandați din cele două modele și de ce?



Tot legat de acest subiect: schimbarea roții la rulotă sau calarea/ cocoțarea pe chituci/ ridicarea de pe roți, ce fel  de elevator/ cric hidraulic îmi recomandați, în afară de ultra-celebrele modele de la Lidl care costă 49, 99 lei? 
Ce trebuie avut în vedere la achiziționarea unui cric hidraulic? Suprafața de contact cu solul (cât mai mare), înălțimea la care îl putem ridica? 

Așteptăm răspunsuri din partea dumneavoastră.

Să știți că mai am și alte întrebări pentru a fi lămurite.

Cu respect,

Florin
Raspuns
#2
Cheie (teu) pentru roti orice sa nu fie TURCISM sau China,cric cred ca e bun de 3 tone.
Tel 0746079424,Nu te pune cu prostu ca are mintea odihnita si te invinge.
[-] Pentru aceasta postare, M lungu a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • Florin Smolnicki
Raspuns
#3
Seară bună ! 
Eu îți recomand un antrenor (T) de 12.5mm și un prelungitor scurt . Două chei tubulare de 17 și 19 de cea mai bună calitate,  să nu strici  piulițele.
Găsești la magazine de scule sau în piață .
Munca ne fură timpul, banii ne fură mintea...
[-] Pentru aceasta postare, e-1 a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • Florin Smolnicki
Raspuns
#4
Eu folosesc la masina si rulota primul model de cheie, are avantajul ca este telescopica si mareste mult bratul parghiei. 
Ca si cric, unul hidraulic de minim 1  tona care poate fi pus pe o scandura de 5 cm grosime de preferinta fag sau stejar ( esenta tare) cu dimensiuni 25*25 cm si care poate ridica rulota sau masina minim 2 cm liber sub roata.
Gabriel Schuster
0722545963
gschuster67@gmail.com
[-] Pentru aceasta postare, Gabriel Schuster a primit Like de la 2 utilizatori
  • costica V., Florin Smolnicki
Raspuns
#5
(Ultima modificare: 12-06-2016, 10:00 PM de catre: Florin Smolnicki.) -->
Mulțumesc @M lungu, @e-1 și @Gabriel Schuster


Mai spuneam că am și alte întrebări.

Ce se poate face în următoarea situație: am scos asigurare la rulotă pentru ieșirea de 1 Decembrie. Nu am ieșit nicăieri. Nu a venit nimeni. Vremea a fost foarte rea. Nu cred că mai scot vreodată asigurare pe perioada iernii.

Întrebarea mea: Pot transfera asigurarea de pe rulotă pe remorcă (am și remorcă). Rulota nu o folosesc iarna, de remorcă am destul de des nevoie. Ce ziceți, am vreo șansă ca să fac transferul?

Mulțumesc pentru răspunsuri.
Raspuns
#6
Nu poți transfera o poliță de la un vehicul la altul . Se suspendă (intrerupe) doar în cazuri speciale  (vezi normele ASF).
Dar nu trebuie să cumperi poliță RCA pentru remorca (rulotă). Citește cu atenție legislația .
Munca ne fură timpul, banii ne fură mintea...
[-] Pentru aceasta postare, e-1 a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • Florin Smolnicki
Raspuns
#7
Referitor la cele doua chei prezentate, pot sa spun din experienta depre "cruci" ca sunt foarte proaste (cele din magazine), material slab si dimensiuni neconforme, duc la decalibrarea piulitelor dupa cateva utilizari. Uneori se rupe sudura dintre cele doua bare.

Antrenorul cu prelungitor telescopic e bunicel, insa ar fi bine sa cumperi doua tubulare mai serioase (YATO e o marca buna pentru utilizare medie, iar pretul e mai mic decat prostiile din piete). Totusi e cam scump, la pretul ala cumperi tot de la YATO un "t" si un prelungitor scurt, mult mai rezistente.

Piulitele la roti nu se strang cu pistoale pneumatice, prelungitoare de chei etc. In general se strang la bunul simt, si (foarte important) se verifica dupa cateva zeci de km. Strangerea excesiva poate duce la retezarea prezoanelor sau a suruburilor (depinde de sistem), deoarece ele se mai strang in mers (deformari ale marterialului din cauza incalzirii).

Referitor la cric, as recomanda cricul hidraulic "crocodil" (apare din cand in cand la Lidl destul de ieftin). Are inaltime redusa, s-ar putea sa intre sub punte. Cel mai bine este sa ridici puntea, astfel vei ridica direct roata. Daca nu intra cricul sub punte, va trebui sa ridici sasiul, insa roata va incepe sa se ridice de la sol doar dupa destinderea maxima a suspensiei, foarte probabil va fi nevoie de ridicari succesive si folosirea unor cale reglabile (in lipsa poti folosi caramizi, bucati de lemn de esenta tare pe care le suprapui). Te poti ajuta si de calele rulotei, dar nu te baza exclusiv pe ele pentru a suspenda roata.
Munca ne fură timpul, banii ne fură mintea...
[-] Pentru aceasta postare, e-1 a primit Like de la 3 utilizatori
  • costica V., Florin Smolnicki, SERGHEIDIN
Raspuns
#8
Am ridicat rulota în aer, sâmbăta trecută. Din cauza vremii, dar și din cauza mea (...) treaba a ieșit cam așa:

[Imagine: IMG_20161211_114056.jpg]bilder kostenlos

[Imagine: IMG_20161211_114107.jpg]bilder kostenlos

[Imagine: IMG_20161211_114608.jpg]bilder kostenlos

[Imagine: IMG_20161211_114701.jpg]bilder kostenlos


[Imagine: IMG_20161211_114714.jpg]bilder kostenlos

ESTE BINE PENTRU STRUCTURA RULOTEI DACĂ RĂMÂNE AȘA (ÎNCLINATĂ, STRÂMBĂ) PESTE IARNĂ?

Ce păreri aveți?
Mulțumesc pentru răspunsuri  Salut cu palaria
Raspuns
#9
Buna, parerea mea e ca nu-i face bine, mai ales ca e suspendată pe cale nu pe ax.

Send form Samsung using Tapatalk.
Raspuns
#10
Nici eu nu cred ca e prea corect s-o lasi asa peste iarna, dar daca n-ai cum s-o mai indrepti, las-o asa!
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com

Bere
Raspuns


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 2 Vizitator(i)