Punctajul Subiectului:
  • 5
SERGHEIDINCamping Malul Marii
#1
Campingul Malul Marii  este deschis in mini-vacanta de 1 Mai. Astazi am aflat si eu. Singura  mentiune a fost ca nu se pot lasa rulote acolo. Probabil pana in sezon se va rezolva. Repet. Astazi am primit mesajul. Maine sun si aflu mai multe detalii. Nu stiu preturi dar....este 1 Mai  Big Grin...
Eu voi fi prezent in echipaj complet (sefa,cainele si subsemnatul) de sambata dimineata pana spre marti-miercuri.
#2
Astept detalii. Eu as fi vrut sa vin la Malul Marii numai ca o sa am niste vizitatori de 1 mai si nu au rulota. Din cate stiu la acest camping nu sunt alte posibilitati de cazare si probabil vom alege un altul. Eu am trecut acum vreo luna pe acolo si l-am vaxut din exterior ca nu era nimeni pe acolo. Pare ok,  in afara "umbrei" (mai exact lipsa ei). Am ceva experienta la Corbu. Am fost cativa ani la rand cu cortul si apare problema cu tantarimea excesiva de pe la 8 la 10 seara cand dispar. In rest super frumos. Daca cumva sunt alte posibilitati de cazare in camping te rog sa ma anunti. Merci.
cornelradulescu80@gmail.com
Seat Cordoba & Burstner
Tel: 0745 166 833
#3
Nu am fost la Malul Marii niciodata .Stiu din ,,vorbe" ca nu exista umbra  si proprietarul a spus ca a incercat  o multitudine de variante dar nici un arborete nu s-a prins.Alte posibilitati de cazare in locatia asta nu exista.

Am in plan si alte variante dar asta pare mai   ,,salbatica"....sau poate nu cunosc eu multe locatii (si chiar nu cunosc ) .Mai exista si problema ,,vremii"  care dupa cum spun mincinosii va fi cam urata .

Om vedea.
#4
Da cu vremea va fi o problema. Am inteles ca vor fi maxim 18 grade...cat despre salbaticie...asa este...eu probabil voi alege un camping de prin Navodari , dar doar pentru ca mai merg cu cineva care nu are rulota si trebuie sa se cazeze undeva. Mie mi-a placut mult la Corbu, sper sa-ti placa si tie. Oricum cam toata vara o sa fiu pe acolo...

Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk
cornelradulescu80@gmail.com
Seat Cordoba & Burstner
Tel: 0745 166 833
#5
Pretul la Malul Marii era 50- 60 ron am fost si anul trecut.

Eu am incercat un contract cu ei pt ClubRv dar nu le a mai convenit pentru ca in unele rulote sunt si 4 pers si vor sa taxeze.
NU au umbra dar au apa si prize si e curat.
Wc este la container la fel si dus.

Fiul  este f amabil, tatal sau insa doctorul e foarte flegmatic...

Una peste alta e placut si salbatic e mai sus de apa ca si la Tuzla sau Costinesti....

Am si 100 de poze doar ca n-am timp acum dar va voi pune...

Daca a plouat poti ramane pe drum pana sa ajungi sau sa pleci ca si la Tuzla....
[-] Pentru aceasta postare, Lupu Ciprian a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • SERGHEIDIN
#6
(Ultima modificare: 06-23-2016, 08:02 PM de catre: SERGHEIDIN.) -->
In mini-vacanta de Rusalii am spus ca voi merge la Malul Marii.Nu am facut-o.Am ajuns in zona pe la ora 19 si am sunat pe cineva din staff pentru indicatii pt ca m-am cam pierdut cu amanuntele si am ratat intrarea spre camping.Sun ,buna seara ,buna seara ,bors aveti ? NU.Aflu cu stupoare ca nu mai este nici un loc liber in camping .Cu ceva timp in urma am vrut sa fac rezervare pentru aceasta perioada  si m-i s-a raspuns ca nu este nevoie pt ca abia dupa 15 iulie incepe aglomeratia ,iar pana atunci sunt locuri berechet .Mi-am luat-o original.Fiind aproape de Vadu am zis sa hai ,sa vedem si cu salbaticia asta cum este (mi-a trecut de salbaticie).Am mers pe un drum de rupeai rulota ca sa vad faimoasa locatie.2 rulote,cateva corturi,tufe ,PLAJA SUPERBA,tantari cat casa  si un drum de acces de plangea masina mea doar cand il vedea  (partea cu urcatul,evident ).OK,natura,salbaticie,frumos...nu-i de mine.M-a intorc si m-a intalnesc cu un baiat cu rulota ,tractata de un 4x4 serios (sa imi amintiti ca trebuie sa imi cumpar MASINA) care tocmai sosea la locatie din Braila sau Galati parca .Omul cu un bun simt cat casa (sincer) s-a oferit sa imi scoata el rulota pana sus daca nu plec mai tarziu de luni dimineata .L-am refuzat politicos,i-am multumit dar am preferat sa imi vad de drum.Nu stiu cine este dar ii multumesc pentru intentie si ajutor si are tot respectul meu .

Asa ca ...panzele in vant,acelasi drum de imi dadeau lacrimile si cap compas catre ...normal..MAMAIA.Am ajuns plin de draci in S ,am campat ,mancat  si a doua zi am bolit pana la ora 15 din cauza caldurii si a nervilor (stomacul ma taxeaza cand sunt plin de spume).

Ce am invatat din asta :
1-du-te in locuri cunoscute sau prezentate in amanunt de alte persoane.
3-REZERVARE......nu izmene pe calator
4-varsta si viata  imi spun ca  soarele si marea trebuiesc abordate ,,incetisor" sau ,,mai rarut" (INSOLATIE cat CASA...dupa metoda ,,toate bubele rele ,,dosul " babei mele) sau,ca trebuie sa schimb peisajul spre munte si racoare.

Pret Camping S -3 zile -230 lei: 2 persoane,rulota ,masina ,curent (ca m-a mancat in fund ,dar nu a fost un capat de tara).

Asa ca m-am lecuit de Malul Marii si soare...Repet experienta pe 6-7 iulie Smile sper ca doar partea placuta .Vad eu unde ,numai sa fie umbra si apa,si nu la mai mult de 250km de Bucuresti.
#7
Salutare!
Incearca la Camping Meduza din Eforie Nord. Noi am fost de Rusalii si a fost foarte ok. De la 01.07. preturile vor fi de 12,5 lei/persoana/zi, 20 lei/zi rulota, 5 lei/zi masina. La pretul acesta este inclus curentul.
Daca ai noroc vei gasi si multa umbra.
Vezi filmuletul: http://www.despre-rulote.ro/Discutie-Cam...59#pid3259
"Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"
0722.404.296
#8
Am vazut,foarte frumos dar are un mare minus din cate vad ,este foarte departe de apa ,si ceva plusuri:pret si umbra..In situatii de genul asta prefer Zodiacul (faci dimineata un drum pana la plaja dar seara poti ramane la piscina).La cat de mult stau eu prin Campinguri ,pretul nu este chiar asa de relevant .imi place nu imi place, platesc.

Mergi la:

Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)