Punctajul Subiectului:
  • 0 Vot(uri) - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SERGHEIDINCumpar adaptor priza13-7
#1
Cumpar adaptor priza 13 pini (masina) la 7 pini (rulota ) ..second sau nou...Multumesc.
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
#2
(Ultima modificare: 09-01-2016, 09:00 PM de catre: Marius Rotaru.) -->
Aproape ( dar fix ) in situatia ta am fost si eu. Am preferat sa montez stecher pe 13 la rulota.
Iti spun si ceva motive:
- o junctiune in minus ( o sursa de probleme )
- vei vedea ca punand adaptorul toata "legatura" se va apropia amenintator de pamant ( posibilitate ridicata de a lovi si rupe priza sau adaptor sau sa agati firul in ceva ..... sau ....)
- posibilitatea de a folosi incarcarea acumulatorului rulotei in timpul mersului ( prin circuit dedicat si proiectat pt asa ceva, nu d'alde circuitul de ceata si alte aberatii ) . Alimentarea frigiderului la 12V mi se pare frectie la picior de lemn .... dar daca vrei ... poti
- sistemul de cuplare stecher - priza la 13 e mult superior celui de 7
Si daca mai ma gandesc mai gasesc ... Big Grin 


aaaaaa si P.S. adaptor de la 13 la 7 am, dar nu ti-l dau .....  Tongue  
si P.P.S Chiar daca nu legi toate 13 firele si legi doar pe cele 7 deja existente, tot consider mai bun stecherul de 13. Parerea mea, nu's din zona
mariusi_rotaru@yahoo.com
Skoda Octavia Scout + Hobby 460 UFe
[-] Pentru aceasta postare, Marius Rotaru a primit Likeuri de la 1 utilizator
  • barsan.doru
#3
Si eu sunt de acord cu colegul @Marius Rotaru care desi nu e din zona, face parte din ea!

Mai ieftin si mai elegant este sa pui la rulota priza de 13, chiar daca nu vei folosi decat 7 pini. Uita-te la masina sa vezi daca ai ceilalti pini, care ajuta la ce a specificat colegul mai sus, e posibil la masina sa ai priza de 13 si contacte 7. 

Asta ca sa nu muncesti sa inghesuiesti 13 fire ale rulotei in priza pentru a nu beneficia de ele. Cealalta priza a rulotei, cea gri, o elimini, taind firele si izolandu-le temeinic, pentru ca ai 12V pe acolo venind de la baterie, sau cel putin asa cred.

Eu am fost pus in situatia ta si am ales schimbarea prizei rulotei, desi am avut adaptor (de la Marius), n-am fost multumit de rezultate, problemele fiind de asemenea cele stipulate de el, cea mai mare fiind contactul imperfect - 4 puncte de contact, unul sigur mai are probleme din diverse motive.
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com

Bere
#4
(Ultima modificare: 09-02-2016, 09:40 PM de catre: SERGHEIDIN.) -->
Tema

Doua masini -una cu 7 pini alte cu 13...
Vreau sa pot folosi ambele masini in situatii ,,critice" .

Solutii:

Montat stecher 13 pini pe rulota + priza 13 pe astra  G + cablu cu ceva mai multe fire ( si mai groase)
Achizitionat adaptor  13-7 ....mai comod.Problemele cu atarnatul si contactul imperfect se rezolva.
Pentru ce a mai ramas din sezonul asta o sa folosesc un adaptor .La iarna facem modificarile pentru ca ,  pana si eu sunt de acord ca ,,perechea de 13 pini este mai utila si fiabila".


CUMPAR  adaptor priza 13-7. Big Grin

PS-maine ma duc in targ la Vitan..poate ma sucesc si cumpar priza si stecher pe 13 :))
Daca vrea cineva ceva de pe acolo sa dea de stire si-l ajut.
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
#5
(Ultima modificare: 09-03-2016, 08:55 AM de catre: Mario.) -->
Am varianta de care ai tu nevoie este destul de scumpa, este pe original. Ma gasesti la telefon pentru mai multe explicatii.

Acum sa il contrazic pe Marius Rotaru, nu este greu sa suspenzi ansamblul cu o chinga elastica si daca mufele sunt bune nu ai probleme cu contactele. Probabil cine a gandit adaptorul sa gandit si la contacte. Eu folosesc asa ceva de ani de zile si lucreaza foarte bine nu am probleme cu contactele sau sa atinga pe jos. Il prind de roata de sprijin cu chinga elastica care permite in viraj flexibilitatea cablului. Probleme am avut cu adaptorul de la 7 la 13 care nu face treaba.
In alta ordine de idei mufa gri de la rulota are functia de incarcare a bateriei in mers, alimentarea frigiderului in mers, lumini marsarier (daca rulota are asa ceva) si in plus poti folosi bateria masinii daca nu ai baterie pe rulota ( pe panoul de comanda la englezoaice exista varianta car/van)
Sistemul cu 2 mufe este mult superior celui cu 13 pini datorita faptului ca a fost gandit special pentru protectia conductorilor. In plus multe masini vin echipate doar cu mufa de 7 strict pentru remorca, acest sistem permite utilizarea fara adaptor.
Chiar daca ai mufa de 13 pe masina de multe ori nu sunt facute legaturile si pentru rulota pe masina deci ai mufa de 13 degeaba, cum spunea si Cristi mai devreme.
Nu vine nici o alimentare de 12v de la rulota spre masina pe cablul gri. Nu taia cum spune Cristi, mai bine fa legaturile aferente la masina.
Poti monta si stecher de 13 si sa inghesui ambele fire in el, este varianta mai ieftina, dar nu renunta la firul gri. Cauta un electrician bun daca nu am legaturile facute pe masina si fa circuitele. Ai nevoie de ceva relee ,unul de comanda care sa decupleze frigiderul cand opresti motorul (se ia comnada de pe contact) si un releu care sa controleze incarcarea bateriei de pe rulota (aceasta ia curent de pe alternator si sa nu o omori). Sau exista varianta cu releu `inteligent`care face treaba toata, dar este mai scumpisor.
telefon 0756840837
mario_rr@yahoo.com

#6
Rezolvat .Cumparat adaptor .Arata bine,sta bine in priza si are contacte serioase (evident, doar 7 pini pe ambele parti).Am probat ,conexiune sanatoasa.

Putem inchide.Multumesc.
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
#7
Subiect inchis, la cerere!
Homo homini lupus
--------------------------------------
Incercati sa ma sunati, daca nu raspund, imi verific mailul cel putin de 3 ori pe zi: oneminute[pe]gmail[punct]com

Bere


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)
STS Service