Mesaje: 786
Topicuri: 39
Likeuri Primite:
456 in 261 posts
Likeuri Trimise: 220
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
6
Localitate: Bucuresti
Masina: Insignia Sports Tourer, 2.0 Turbo
Tip Rulota: Swift Toscane 410, 2004
Sex: M
(Ultima modificare: 02-20-2017, 02:58 PM de catre: George.)
-->
Mi-a luat mai bine de 10 minute sa fiu de acord cu tine
Inteleg ca, datorita diodelor, va trece catre controller doar sursa cu tensiune mai mare, functie de situatie, iar cealalta ramane separata/izolata.
Numai sms la 0728.116.868
Mesaje: 276
Topicuri: 27
Likeuri Primite:
257 in 149 posts
Likeuri Trimise: 14
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
0
Localitate: de unde se da ora exacta
Masina: sprinter 4x4
Tip Rulota: expedition camper
Sex: Nu spun
Inca ceva foarte important!
Sursele in comutatie nu se folosesc pentru incarcarea acumulatorilor! Nu am timp sa explic acum, e mult de discutat despre incarcarea acumulatorilor cu Pb...
Munca ne fură timpul, banii ne fură mintea...
Mesaje: 786
Topicuri: 39
Likeuri Primite:
456 in 261 posts
Likeuri Trimise: 220
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
6
Localitate: Bucuresti
Masina: Insignia Sports Tourer, 2.0 Turbo
Tip Rulota: Swift Toscane 410, 2004
Sex: M
... dar se pot folosi la orice altceva, da ?
Pt ca pe lista de upgrade as vrea sa-mi schimb transformatorul de 1.8A cu o sursa in comutatie de 5A, pe care o am deja...
Nu sa il elimin fizic, ci doar sa il deconectez.
Numai sms la 0728.116.868
Mesaje: 76
Topicuri: 5
Likeuri Primite:
38 in 31 posts
Likeuri Trimise: 29
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
3
Localitate: Bucuresti
Masina: Nissan X-trail
Tip Rulota: TEC Travel King440 TE
Sex: M
@
George
Si eu am scos din circuit transformatorul ( a ramas rezerva rece) si am pus o sursa in comutatie de 30 A. Pentru incarcarea acumulatorului folosesc un redresor de la Lidl.
Gabriel Schuster
0722545963
gschuster67@gmail.com
Mesaje: 543
Topicuri: 35
Likeuri Primite:
357 in 222 posts
Likeuri Trimise: 198
Data înregistrării: Feb 2016
Reputație:
0
Localitate: Bucuresti,S3
Masina: Opel astra g 1.6 :Opel astra H 1.9
Tip Rulota: Hobby
Sex: M
Si eu am scos transformatorul rulotei ...era de 5 A...Am ramas pe acumulator ai pe incarcatorul de la lidl de 3-4 A....Daca vreau mai mult bag un redresor de 10 A..Mai mult nu am nevoie pt un ac de 100 A
Serghei
Sector 3,Bucuresti
tel 0788344586
Mesaje: 658
Topicuri: 181
Likeuri Primite:
193 in 135 posts
Likeuri Trimise: 26
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
0
Localitate: Alba Iulia/London
Masina: Ford Galaxy
Tip Rulota: prea multe
Sex: Nu spun
Gresit E1, sursa in comutatie sa prajit datorita intrarii curentului in ea prin adaugarea unui redresor pentru incarcarea bateriei la circuit. Sursa are protectie doar la pinul care vine de la baterie si nu are protectie la intoarcerea curentului in sursa pe circuitul de transformare.
Stiu si eu care este functia unei diode si de aceea am spus ca este indicat sa monteze diode pentru protectie.
telefon 0756840837
mario_rr@yahoo.com
Mesaje: 786
Topicuri: 39
Likeuri Primite:
456 in 261 posts
Likeuri Trimise: 220
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
6
Localitate: Bucuresti
Masina: Insignia Sports Tourer, 2.0 Turbo
Tip Rulota: Swift Toscane 410, 2004
Sex: M
(Ultima modificare: 02-20-2017, 09:12 PM de catre: George.)
-->
(02-20-2017, 08:40 PM)Gabriel Schuster A scris: Si eu am scos din circuit transformatorul ( a ramas rezerva rece) si am pus o sursa in comutatie de 30 A. Pentru incarcarea acumulatorului folosesc un redresor de la Lidl.
Cam asta vreau si eu.
Dar am deja sursa de 5 A (60W), care am considerat ca-mi ajunge pt pompe si media playerul auto.
In rest nu alimentez nimic pe 12V, cat am 220V.
Numai sms la 0728.116.868
Mesaje: 658
Topicuri: 181
Likeuri Primite:
193 in 135 posts
Likeuri Trimise: 26
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
0
Localitate: Alba Iulia/London
Masina: Ford Galaxy
Tip Rulota: prea multe
Sex: Nu spun
George atata timp cat redresorul incarca bateria si iesirea din baterie merge in sursa la intrarea dedicata pentru baterie nu sunt probleme. Problema apare daca incerci sa legi redresorul direct in circuitul de 12v al rulotei in speranta ca o sa incarece bateria. Acest lucru o sa iti descarce binisor portofelul, sursele sunt destul de scumpe.
telefon 0756840837
mario_rr@yahoo.com
Mesaje: 84
Topicuri: 3
Likeuri Primite:
22 in 18 posts
Likeuri Trimise: 34
Data înregistrării: Jun 2016
Reputație:
0
Localitate: București / Ploiesti
Masina: Fiat Grande Punto
Tip Rulota: Delta tip 1104, Fab. 1997
Sex: M
Acum ca să vă încurc de tot, mai trebuie spus că dacă regulatorul este PWM, atunci redresorul care se dorește a fi conectat pe aceeași intrare cu panoul (cu diodele respective, bineînțeles) va trebui să furnizeze mai mult de 18V pentru a încărca acumulatorul.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mesaje: 786
Topicuri: 39
Likeuri Primite:
456 in 261 posts
Likeuri Trimise: 220
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
6
Localitate: Bucuresti
Masina: Insignia Sports Tourer, 2.0 Turbo
Tip Rulota: Swift Toscane 410, 2004
Sex: M
(02-21-2017, 11:56 AM)staminatorus A scris: [...] dacă regulatorul este PWM, atunci redresorul [...] va trebui să furnizeze mai mult de 18V pentru a încărca acumulatorul.
Asta e o informatie importanta pt Florin, ca schema lui asa arata.
Mario, eu nu vreau decat sa inlocuiesc sursa de 12V a rulotei cu una mai puternica.
Redresorul ramane redresor si pus direct pe baterie.
Numai sms la 0728.116.868