Mesaje: 75
Topicuri: 14
Likeuri Primite:
23 in 13 posts
Likeuri Trimise: 0
Data înregistrării: Nov 2016
Reputație:
1
Localitate: Craiova
Masina: Dacia Logan
Tip Rulota: Iveco Daily 4x4
Am ajuns si la capitolul electric la proiectul de conversie al camiloiului si intrucat voi avea ceva consumatori pe partea de autorulota imi trebuie un sistem care sa realizeze incarcarea a 2 baterii in mers de la alternatorul masinii dupa cum urmeaza: o baterie(140Ah) va deservi partea de masina - pornire,semnalizari,etc - clasic si a doua mai mare sau identica cu prima va duce consumatorii de pe partea de autorulota.
Detin un electrobloc care este alimentat la 220v si are un redresor incorporat,in plus monitorizeaza starea de incarcare a bateriei a doua si nivelul apei in rezervorul de apa,deci la 220v este rezolvata treaba.Deocamdata nu doresc sa montez un panou solar .
As dori sa stiu ce sisteme folositi pe auto(rulotele) dvoastra ?
Multumesc anticipat pt raspunsurile punctuale.
Mesaje: 261
Topicuri: 17
Likeuri Primite:
201 in 121 posts
Likeuri Trimise: 67
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
0
Localitate: Bucuresti
Masina: Renault Grand Scenic
Tip Rulota: Swift Freestyle 470
Sex: Nu spun
Uite poti folosi unul din aceste sisteme :
https://taubenreuther-romania.ro/categor...steme-ibs/
sau la GTC AUTO , eu am luat de la ei avand niste comenzi de montare pe masini a celei de al doilea acumulator .
http://www.gtcauto.ro/contact/
ea - Iubitule , peisajul asta ma lasa muta !
el - Perfect , campam aici !!!!
0723553334 - Doru
Mesaje: 75
Topicuri: 14
Likeuri Primite:
23 in 13 posts
Likeuri Trimise: 0
Data înregistrării: Nov 2016
Reputație:
1
Localitate: Craiova
Masina: Dacia Logan
Tip Rulota: Iveco Daily 4x4
Stiam de IBS ,iar pe Razvan de le GTC il stiu de pe forum4x4
Cam piperate preturile de la IBS
Mai este o solutie de la Tmax ,nici aia foarte ieftina
Multumesc oricum
Sap !
Mesaje: 276
Topicuri: 27
Likeuri Primite:
257 in 149 posts
Likeuri Trimise: 14
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
0
Localitate: de unde se da ora exacta
Masina: sprinter 4x4
Tip Rulota: expedition camper
Sex: Nu spun
Dupa parerea mea, 100 Ah pe fiecare baterie ar fi suficient. fa o lista cu consumatorii si incearca sa estimezi timpul de folosire zilnica a fiecaruia dintre ei. Aduna si vei vedea ce baterie iti trebuie.
Poti sa legi bateria camperului de cea a masinii (incarcata de alternator) printr-o dioda (ca sa nu se alimenteze masina din cea de-a doua baterie). Pentru mai multa siguranta, poti sa conectezi si un releu care sa fie actionat de alternator, doar in timpul functionarii motorului.
La masina ta, fata de cele noi, e foarte simplu sa schimbi alternatorul cu unul de putere mai mare, astfel incat sa incarce ambele baterii fara probleme.
O alta varianta ar fi sa montezi doar o baterie de capacitate marita (150-180 Ah), astfel scapi de multe batai de cap. Consumul rulotei va fi infim (pompa de apa ocazional, iluminat pe LED).
Un panou solar iti asigura ceva autonomie, daca stai cateva zile intr-un loc.
Munca ne fură timpul, banii ne fură mintea...
Mesaje: 114
Topicuri: 7
Likeuri Primite:
38 in 31 posts
Likeuri Trimise: 28
Data înregistrării: Feb 2016
Reputație:
0
(Ultima modificare: 06-12-2017, 07:44 PM de catre: dan.achim.)
-->
pentru diferenta de bani ia una de semistationare de camion adică de 225 ah
Trimis de pe al meu SM-T113 folosind Tapatalk
Scapi de stres.... pe mine ma ține un wkd cu tv wifi încărcat tablete telefoane lumina led seara , si abia simte
Trimis de pe al meu SM-T113 folosind Tapatalk
Warta black imi pare ca e
Trimis de pe al meu SM-T113 folosind Tapatalk
Nimic de zis insa la greutate. Unde o pui acolo sta. Nici nu prea e nevoie sa o legi.....
Trimis de pe al meu SM-T113 folosind Tapatalk
Mesaje: 75
Topicuri: 14
Likeuri Primite:
23 in 13 posts
Likeuri Trimise: 0
Data înregistrării: Nov 2016
Reputație:
1
Localitate: Craiova
Masina: Dacia Logan
Tip Rulota: Iveco Daily 4x4
Am pe partea de masina una de 140 Ah iar pe partea de rulota una de 180Ah cam obosita totusi !
Totusi ce montaje aveti(folositi) pt incarcarea simultana a 2 baterii de la alternator ?
Multumesc !
Mesaje: 119
Topicuri: 4
Likeuri Primite:
45 in 32 posts
Likeuri Trimise: 30
Data înregistrării: Jan 2016
Reputație:
4
Localitate: Voluntari
Tip Rulota: Hobby 495
Sex: Nu spun
Ovidiu , poti lasa pentru bateria masinii releul din fabrica, Pentru cea secundara nu ai putea sa folosesti un regulator de panouri fotovoltaice,? In care in loc de panouri sa bagi ceea ce iese din alternatorul masinii. Practic tu ai nevoie de ceva care sa opreasca incarcarea celei de a doua baterii cand s-a incarcat.
Mesaje: 75
Topicuri: 14
Likeuri Primite:
23 in 13 posts
Likeuri Trimise: 0
Data înregistrării: Nov 2016
Reputație:
1
Localitate: Craiova
Masina: Dacia Logan
Tip Rulota: Iveco Daily 4x4
Cornel !
Nu cred ca un regulator de panouri care are alte tensiuni de intrare se va impaca cu releul de pe alternator!
Astept ceva care functioneaza !
Multumesc!